Ο Δεκάλογος της Ιδανικής Φωτογραφίας

του  Πλάτωνα  Ριβέλλη

Μελετώντας τόσα χρόνια τη δουλειά των μεγάλων φωτογράφων με στόχο είτε τη διδασκαλία του έργου τους είτε την απόλαυσή του, διέκρινα μερικά κοινά σημεία που, με κάποιο τρόπο και σε κάποιο ποσοστό, συναντώνται σε μιαν ιδανική φωτογραφία.Όπως κάθε προσέγγιση της τέχνης και των έργων της, έτσι κι αυτή που αποπειρώμαι μ’ αυτό το σημείωμα, κινείται σε περιοχές απλώς ψηλαφήσιμες και όχι συγκεκριμένες.

Η προσέγγιση άλλωστε δεν εγγυάται την κατάκτηση,κάτι μάλιστα που κανένας δεν εύχεται, αφού μια, ευτυχώς αδύνατη, πλήρης κατανόηση της τέχνης θα απέκλειε τη διάσταση του μυστηρίου που δικαιώνει την παρουσία της.Ας μην επιχειρήσει επομένως ο επιμελής αναγνώστης να εφαρμόσει τον δεκάλογο των κοινών σημείων, που ακολουθεί, σε κάθε φωτογραφία, σα να επρόκειτο για έναν κώδικα αποκρυπτογράφησης.

Η συνέχεια του άρθρου στο aspromavro.net

Advertisements

Posted on Μαρτίου 29, 2011, in Άρθρα, Τέχνη. Bookmark the permalink. Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο Δεκάλογος της Ιδανικής Φωτογραφίας.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρέσει σε %d bloggers: